onsdag 8 februari 2012

Kan det bli helg nu?!

Partykväll på Rose, varför nyper jag min väninna..? haha
Kanske för att hon vände sig bort från kameran... men inte jag ;)

Idag har jag bara gått hemma i mjukiskläder. 
 Det är skönt emellanåt, men nu längtar jag till helgen.
Så jag får slänga mjukisbrallorna i tvätten, skippa lilla My frisyren och föna håret,.
Måla naglarna och lägga snygg make.
Av med tofflorna och inte ta på mig UGG´sen utan mina nyinköpta högklackade stövletter.
Ni kanske får en dagens då.. ;)

Till helgen ska trebarnsmorsan ut och svänga sina lurviga ;)


PS: silverambandet jag har på mig är ett av mina skapelser,
likaså sidenhalsbandet.

Fram till kl 22.30 ikväll kan du vara med i en utlottning av ett silverhalsband jag gjort.
För att vara med ska du gilla livinganddreams på Facebook :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar