lördag 14 april 2012

På vår gata!



Men vad är det här?! När jag drog upp persiennerna i morse kändes det faktiskt lite så där att mötas
 av det här.. Hur vackert det än må vara med snötäckta landskap och jag gillar snö på vintern, men
 inte nu!Ja,ja men det är ju så här det kan vara i April. Tur att UGG´sen inte är undangömda än..
 och att vinterdäcken inte är bytta. Nu ska jag en sväng till småstadens Lions loppis hoppas
 fynda något kul. Ja och det blir outfit inspiration senare idag, vårig sådan :)
Ta det försiktigt om ni ska ut och köra!



2 kommentarer:

  1. Nej fy då, jag kan förstå att det inte var särskilt roligt att vakna upp och se att det kommit snö, nu vill vi ju bara att våren ska komma riktigt, eller hur :). Men snön försvinner säkert fort jag hoppas ni får en solig och fin dag imorgon så att all snön smälter bort!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Tack! Det hoppas jag verkligen med ;)

    Kram!

    SvaraRadera