tisdag 12 juni 2012

Daydreaming!

st tropez

Hello sunshine!
 Sommartider hej, hej sommartider... men solen lyser med sin frånvaro...  Men hey, det 
kan bara bli bättre framöver då :) Jag hoppas ni har något annat härligt som lyser upp eran dag! :)
 Själv dagdrömmer jag om lyxiga solsemestrar... kristallklart turkost vatten, klarblå himmel och
 solens hetta mot min hud. Goda luncher vid strandrestaurangerna, power nap under parasollen,
 läsa pocketböcker... Spabehandlingar, shopping i fina butikerna i staden, romantiska middagar .
En resväska fylld med massa fina lätta sommarplagg , lyxiga assessorer i mängder
och beautyprodukter alá creme de la creme..  Aaah, la dolce vita! :)

Ha en fab dag girls!




 

4 kommentarer:

  1. Men åh, vilket härligt inlägg! Som jag längtar efter semester nu. Ja som sagt, vädret kan ju bara bli bättre.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Herrrrlig innlegg ♥ Trenger litt sol og sommer nå altså!!

    Ha en fin fin kveld:)

    SvaraRadera
  3. Jag tar allt tack! Behöver fylla på det mesta märker jag...kram Caroline

    SvaraRadera
  4. Wonderful pictures!!!!
    Wonderful blog!!!
    I enjoy.
    Hugs from Germany,
    Tanja

    SvaraRadera